4 Januari 2014

0kommentarer

Hoppas erat nyår har varit bra, mitt va nog ett av det bästa någonsin :) I helgen har jag stallet så har precis släppt ut alla hästar och vill helst bara gå o dra täcket över huvudet igen men det kommer några och kollar på min transport om typ 1,5 timme så känns inte värt o lägga sig igen. Tyvärr! Hatar verkligen att gå upp tidigt, haha.
 
Vet inte om jag skrivit det här men har bestämt mig för att sälja min transport, dels för att den är gammal och sen använder jag den inte. Har ju ridhus och allt här där jag bor nu, sen kommer jag troligtvis inte träna eller tävla något mer seriöst med Bolero så det känns lika bra att bli av med den. Det är ju superkul att tävla men när man börjar räkna på va det faktiskt kostar så känner jag ba, är det verkligen värt det?
 
Bye bye ..

Kommentera

Publiceras ej