Lördag

0kommentarer

Tänkte kolla in här och säga hej, hinner aldrig blogga längre och har ju inte mycket hästigt att skriva om heller. 

Hemma från Kanarieöarna är vi i alla fall och jag tar med mig min kärlek och åker tillbaka redan i april :D en liten födelsedagspresent till mig själv haha. Bolero har ju gått med graman nån månad nu och vilken skillnad det är på honom! Önskar att jag börjat rida med den för länge sen, det blir aldrig någon dragkamp, jag kan bara sitta stilla med handen och rida framåt. 

Förstår inte varför jag varit så emot graman förut, inspänningstyglar är ju mycket värre, gramanen kan man ju släppa efter på om den inte behövs liksom. Han har fått mkt mer muskler på rumpan och är lite mer över bakbenen om ni förstår vad jag menar, syns även när man longerar :) Idag blir det nog ett pass i ridhuset för vädret är inte kul, ska ta in alla hästar sen också, kanske bäst att gå upp ur sängen nu!

Kommentera

Publiceras ej