Cleo

1kommentarer

Tänkte skriva att nu är Cleo hemma, men vad är egentligen hemma? Haha. Hon står i alla fall en kilometer från mitt hem i detta nu. Hämtade henne igår pga av lite olika anledningar, jag saknar att ha häst men vill liksom inte satsa på en ny tävlingshäst utan rida när man har lust och då passar ju Cleo bra, sen tyckte jag inte att det funka som jag ville med fodervädarna. 

Idag har hon bara fått va i hagen och ta det lugnt men imorgon tänkte jag bada henne och frisera, välbehövligt kan jag lova. Måste få tag i hovis akut också för hovarna är katastrof. Nu ska min prinsessa bli fin och bortskämd igen :) Har varit och handlat senior musli från mustang med glucosamin till henne idag också, nån som testat??


1 kommentarer

Emily

02 Aug 2014 23:34

Mysigt att ha henne hemma igen :) Svårt att ha dem utlånade sådär, man är alltid lite rädd för vad man får tillbaka även om det verkar väldigt bra från början :)

Har faktiskt inte provat Mustangs seniormüsli, vet inte varför jag valde bort den när jag letade runt. Jag kör nästan helt sockerfritt/melassfritt och med så lite stärkelse som möjligt nu till mina, tycker att de känns mycket fräschare då och hovarna håller sig faktiskt finare utan alla onödiga kolhydrater :) Svårt med tjockishästar ;)

Svar: Ja man blir lite ledsen när dom inte gör som man sagt till dem :( lånade ut henne för promenadridning sen kom det fram att tjejer på 80 kg hade varit iväg o hopptränat!

Okej jag är inte så bra på foder så men ville ha ett muslifoder, eg ett med mer protein för att bygga upp musklerna men ska testa detta får vi se :)
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej