Back to work

0kommentarer

Imorgon har jag min sista sovmorgon sen blir det stallet hela helgen och på måndag tillbaka till jobbet efter en månads semester, tungt! Ännu jobbigare att vädret är väldigt höstigt redan, brukar det inte va sommar i augusti? Jaja bara att räkna ner till jul och nästa ledighet 😛 

Jag har ridit cleo ungefär varannan dag och hon är hur pigg som helst och känns jättefräsch!! Mjuk och positiv inte tjurat nån gång eller blivit sur när jag krävt lite arbete. Ev ska jag flytta henne igen för där hon står nu är liksom bara betesplats, ska hon stå i stallet delar vi på alla sysslor och det funkar inte riktigt med mitt jobb. Ibland slutar jag liksom 1 på natten, gå upp kl 7 o ta ut hästarna kommer jag inte orka. Vi får se hur det blir helt enkelt! Idag ska vi i alla fall till ikea, så roligt 😃

Från senaste uteritten, helt fantastiska ridvägar här.

Kommentera

Publiceras ej