Äntligen

1kommentarer

Har jag internet i min lägenhet, det tog ju bara sådär 2 månader. Nu vill jag verkligen börja blogga igen! Bolero har jag inga goda nyheter om tyvärr, vi har varit inne idag eller jag Bolero står kvar på Husaby över natten då han var rejält halt när jag lasta ur honom. Han höll på och lägga sig ner och galoppera på sidan igen i transporten så antagligen har han fått en smäll. Fattar inte varför han ska göra det, han har ju varit snäll och köra ett tag men nu går det inte även om jag kör i 20 km/h.
 
Så jag är rätt trött på detta med hästar nu, funderar på att försöka låna ut honom som sällskapshäst, det känns ändå som att han inte kommer hålla för ridning nån längre stund. Och jag älskar honom verkligen men jag vill träna och tävla så det är bara och face the fact att det kanske inte funkar längre. Men men ska hämta honom imorgon så får vi se vad dom säger.
 
Jag har även hunnit med att skaffa mig en kattunge som fått namnet Mr Grey, hehe ;)
Håll alla tummar för min älskade häst nu så uppdaterar jag om läget imorgon!
 
 

1 kommentarer

jennifer

16 Oct 2013 23:31

hoppas han blir bra!♥

Kommentera

Publiceras ej