28 Oktober 2013

0kommentarer

Mörkt och regnigt och hela Sverige väntar på världens storm typ, på radion idag har dom endast tjötat om denna storm och nån rockstjärna som gått bort. Man blir ju deprimerad för mindre liksom. Därför tänkte jag ta en stor bit blåbärspaj med en liter vaniljsås och kolla på ett True Blood avsnitt innan jag drar mig ut i stallet för och pussa på min mörka skönhet ♥
 
Han har fått en ny hage idag som är precis på framsidan av stallet, den är dränerad och uppgrusad så hejdå till leriga ben och täcken. Tror han kommer trivas bättre där också för alla andra ridhästarna går där, innan har han gått lite bakom där unghästarna är. Igår flyttade jag in i en annan sadelkammare också så nu har jag mina saker precis vid uppbindningsplatsen, himla smidigt ändå! Ska försöka ta lite mer bilder på gården också someday ;)
 
saknar o tävla med min fina ♥

Kommentera

Publiceras ej