Julkänsla

0kommentarer

Idag har jag varit på ännu en julmarknad på en annan herrgård/slott en bit härifrån, skulle seriöst kunna ta några veckor och bara åka runt i Sverige o kolla på herrgårdar/slott. I love it. Julmarknader är så jäkla mysiga också, julmusik, massa folk, godis och andra små saker. Köpte lite pynt så nu ikväll har jag börjat julpynta, vill inte ha för mkt saker utan stilrent och gärna vitt ;)
 
Bolero vila igår och idag, kanske går ut en sväng snart och pussar och proppar i honom lite godis, mitt hjärta. Imorgon ska jag nog rida ut en runda för det verkar som att det ska bli soligt! Sen har jag avbokat tiden på kliniken, kommer jobba så mkt i december så jag kommer ändå inte hinna rida/motionera honom mkt så då kan vi lika gärna vänta med ett återbesök, skadan blir väl knappast värre av att vila/skrittas ibland.
 
Här var vi idag (Dagsnäs Slott). Snälla tomten ge mig en herrgård i julklapp ;)

Kommentera

Publiceras ej