Weekend

1kommentarer

Jaha och så var den långhelgen slut igen, det gick fort men det har varit gött ändå ;) Sammanfattar helgen lite snabbt innan jag ska soova. I fredags skrittade jag Bolero för hand, mockade hagar och greja massa med sånt, igår red jag ut och han var totalt galen, stog på bakbenen och var hur stressig som helst. Idag longerade jag honom med halsförlängare och inspänningstyglar för att försöka få honom och slappna av och han gjorde det jättebra!
 
Har även varit med Jenny och Zigge på UBRK hela dagen på andra omgången av Gota Cupen och dom tog hem en 11e plats, så himla kul och Jenny är så värd det! Men man blir ju så tävlingsugen så det lutar nog åt att jag och Bolero åker till Grästorp på söndag och hoppar en 95 cm, man får passa på innan han är skadad igen ;)
 
 

1 kommentarer

Jenny

12 May 2013 22:37

Va söt du är <3
Älskar din inlevelse i filmerna ;)

Svar: <3 Hahaha xd
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej