Hey sommar!

0kommentarer

Hur gött är inte vädret eller? Im lovin it! Tänk om man skulle ha det såhär året runt, vilken dröm. Igår red jag och min kusin ut i 1,5 h runt Husaby kyrka, det är så fint där och Bolero var duktig :)
 
Idag var en familj och kolla på Cleo och dom älskade henne så det lutar åt att hon åker till dem i mitten på juni. Får se om jag ska ta hem Tiffany som sällskap till Bolero eller hur det blir med det. Får ju inte flytta in i min nya lägenhet före Augusti så han måste stå kvar där dom står nu tills jag flyttat.
 
Har ridit igenom Bolero också inför tävlingen imorgon så att han ska vara mjuk och fin. Det gick bra men han var lite spänd så vi får se hur det går imorgon, första 95 cms klassen på typ ett år. Jag ska rida så bra jag kan i alla fall, får vi se vad Mr B är på för humör ;)
 
Försökte ta fina bilder på dem idag men det gick inte så bra, haha
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej