Hej!

0kommentarer

Jag klarade mig undan regnet både när jag cykla till och från stallet men även när jag red, skönt. Det blev den vanliga rundan i skogen, tar ca 45 min med en totalt galen Bolero. Tror någon har smygmatat honom med havre eller nåt för han var taggad till tusen. Redan i början stog han på bakbena och skutta runt på stället, så brukar det vara mot slutet. Till slut orkade jag verkligen inte hålla honom så då fick han galoppera och då är han sååå nöjd.
 
Imorgon är tanken att vi ska åka hem till Madde och träna dressyr men det gör jag inte om det ska ösregna, kommer ihåg förra träningen i ösregn och ja det gav inte så mycket för Bolero går bara med rumpan mot regnet och tycker synd om sig själv. Om det blir regn så åker jag nog i alla fall ner till ridhuset om jag orkar :) Nu ska jag till jobbet, hoppas ni får en mysigare kväll än mig som slutar halv två i natt ..

Detta stog på mitt köksbord när jag kom hem igår, världens bästa Mamma <3 (chipsen är bäst)
 
Snyggehästen idag <3

Kommentera

Publiceras ej