Glad Tjej

0kommentarer

Bolero var jättefin idag! Tror det var våran snyggaste runda någonsin typ. Han var mjuk och fin när jag red fram och bocka och toka sig som vanligt på framhoppningen. Hade dock tur för jag var sista starten i klassen så jag kunde hoppa fram utan nån annan i ridhuset, lyx! På banan gick han att reglera och höll ett jämt tempo så vi var felfria i grunden och omhoppning direkt, vilket jag inte hade väntat mig men jag hade kollat på vilka hinder det var i alla fall, haha tur det ;)
 
Gick bra det första tre hindren men fick inte till svängen mot nummer fyra i omhoppningen som var samma som första hindret alltså lägst på banan så han la typ in ett travsteg och rev frambommen, lite tråkigt för det hade varit kul att nolla men jag är super nöjd ändå! Första lokal 95 cm på ett år och vi kommer runt med 0+4 fel, duktiga killen <3 Film kommer :)
 
Några otroligt snygga bilder x)
 
 

Kommentera

Publiceras ej