Dream come true

4kommentarer

Jag och Bolero ska flytta till världens finaste gård/egendom/herrgård vad man nu kallar det! Har velat bo där sen jag var runt tio år och var där på ridläger. Det kommer nog bli först om tre månader eftersom att jag har tre månaders uppsägning på min lägenhet. Jag kommer bo i en mysig tvåa och stallet är superfint och massa härliga hagar. Nybyggd paddock och så det bästa, nybyggt ridhus och underbar natur, ligger precis vid vänern så kommer kunna gå ner och bada med hästarna och värsta drömmen! Tyvärr kommer jag inte ha råd att ta med mig Cleo så henne kommer jag låna ut på foder, det är väl det enda som inte känns så roligt ..
 
"mitt hus"
 
Ridhuset :)

4 kommentarer

ElinOfelia

07 May 2013 17:15

Vad glad jag är för din skull älskling <3 Ang Cleo så hoppas jag att det löser sig och att hon hamnar i närheten av dig så man kan hälsa på ofta! :)

Svar: Aww tack :D Ja absolut hon ska inte långt bort!
teambs.blogg.se

alexandra

07 May 2013 22:35

gud vad roligt! tråkigt med cleo dock.. hoppas verkligen att du kommer trivas!

Svar: Ja det hoppas jag med :D
teambs.blogg.se

Elin

08 May 2013 15:30

vart är detta lyxplace? =)

Svar: Råbäcks Egendom :)
teambs.blogg.se

Clara

09 May 2013 17:01

låter skitbra! kul för dig :)
Hade JÄTTE-gärna haft cleo men det blir så dyrt :(

Svar: Ja hoppas det blir grymt :D Ja det är ju det :/
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej