2 Maj 2013

1kommentarer

Det ska seriöst bli frost inatt?? Är detta nåt skämt eller, det är ju Maj och borde vara runt 15 grader och grönt överallt. Cyklade till stallet och jäklar vilken motvind det var, hur kallt som helst. Mockade och fixa allt, går himla fort när det bara är två hästar! (Tiffany står hos min vän Emelie i Trollhättan nu, med en lika gammal ponny och allt går fint).
 
Tänkte att jag skulle promenerat Bolero men han såg så trött ut så jag red Cleo lite istället. Minns inte när jag red henne senast, haha. Blev bara lite lätt skritt och trav med fokus på att hon skulle söka ett jämnt stöd på bägge tyglarna, hon är ju väldigt stel och oriden för tillfället men ska försöka hålla igång henne lite mer nu för hon är så nöjd när jag grejar med henne ;)
 
Hon fick vara lite rosa idag, haha ;)

1 kommentarer

clara

03 May 2013 10:57

vad söt hon är plutten <3

Svar: Visst är hon ;)
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej