15 Maj 2013

0kommentarer

Alltså jag är så trött så att jag somnar när jag går i princip, förstår inte varför man är så trött jämt. Skulle bloggat och berättat igår om att jag var i ridhuset med Bolero men filmen här nere ville aldrig bli klar så :P Hade sån tur att ridskolan var ute o red så att vi hade ridhuset för oss själva, det är så gött ;)
 
Han gick i alla fall bra, trodde han skulle vara stel och olydig men det var han inte. Jobba som vanligt med att flytta honom mycket och med galoppen, duktig var han. Idag har han fått vila för att jag är som sagt hur trött som helst, slog i en ny söm i skon så att den förhoppningsvis sitter kvar till på tisdag när hovis kommer. Borstade även lite på Cleo, hon är himla fin i kroppen nu, det är kul!
 
 En kort film på när vi skenar runt aka "trava av hästen" x)

Kommentera

Publiceras ej