Hej Igen

0kommentarer

En ofrivillig bloggpaus har det blivit men nu tänkte jag försöka igen. Det har hänt så sjukt mycket på bara två-tre veckor i mitt liv så det är helt stört. Jag har flyttat till egen lägenhet, hästarna har flyttat till nytt stall och ja allt är lite nytt om man säger så. Men allt känns så himla bra, en nystart liksom, otroligt skönt att ha en egen lägenhet också som man kan inreda hur man vill!
 
Ikväll har jag och Bolero hopptränat för första gången för Magnus Österlund, han var verkligen himla bra! jag trodde inte jag skulle våga hoppa alls mycket eller högt men vi hoppa väl runt en bana på 90 cm, bra gjort för att inte hoppat på mer än ett halvår. Imorgon kommer lite film på det :) Goa fina Bolero <3 Nu ska jag sova för imorgon ska jag och några vänner dra till Ikea och shoppa loss! 

Kommentera

Publiceras ej