Cause I’m gonna rock your world

0kommentarer

Hej fina ni ♥
 
Jag hoppas att allt är bra med er, jag har haft en go bloggpaus och anledning till att jag tog den var helt enkelt att jag kände mig så himla gnällig. Det enda jag skrev om var typ att vädret va dåligt och att jag var så himla trött. Det hände inget roligt på hästfronten då heller och det kändes långt till vår och sommar.
 
Men nu är det Mars och visst känns allt lite lättare? Hästarna är igång lite smått i alla fall, Bolero går ungefär varannan dag och blir tokigare ju mer kondis han får, förra helgen när jag longera såg han dock lite oren ut i bak. Inte på det bakbenet där han hade kotsenskideinflammation utan på det andra, men han har känts bra när jag ridit så förhoppningsvis har han väl bara busat lite i hagen. Och om ca två veckor ska vi börja hoppträna för Magnus Österlund och det ska bli sååå roligt, men jag är allt lite nervös, har inte hoppat sen Augusti!
 
Cleo går lite ibland och Tiffany har jag longerat lite i veckan och hon verkar bara ha mått gott av sin vila. Hon var ju lite övervuxen över bakdelen förut men nu har hon jämnat till sig och har lättare för att hitta en bra arbetsform.
 
Nu kör viiiiiiiiiiiii vår 2013 :D

Kommentera

Publiceras ej