2 Mars 2013

0kommentarer

Lycka! Jag och Bolero har hoppat ett kryss idag i paddocken :D Red mycket lösgörande övningar först och han kändes fin och sen avslutade vi arbetet i paddocken med att travhoppa ett litet kryss. Trodde att han skulle stanna och undra om han verkligen fick hoppa men han bara tog ta i hindret och hoppa av två meter innan, haha. Sen travade jag av honom på vägen och han var mjuk och hade en bra takt, mycket bra pass :)
 
Innan jag tog in dem så red jag ett pass på Tiffany också i paddocken. Hon har ju inte blivit riden på två månader ungefär men jag tänkte att det är bara o hoppa upp. Det gjorde jag och hon var superfin, nu är det nästan så att man får lyfta upp henne i formen för hon vill dyka, förut så var hon ganska spänd men vilan har verkligen bara varit bra för henne. Duktiga hästar idag :)
 
Var ju bara tvungen och ta en bild på Boleros avsprångspunkt när jag skrittade Tiffany, haha ;)

Kommentera

Publiceras ej