4 Juni 2013

0kommentarer

Tid är bokad hos Husaby nästa onsdag, det var rätt fullbokat så vi får vänta några dagar till. Jag har varit så himla yr i några dagarna nu och igår när jag skulle kratsa Boleros hovar så höll jag på o svimma. Får försöka ta det lite lugnare men det är ju inte så lätt eller kul heller för den delen ;)
 
Vad som händer mer i veckan är att Tiffan ska besiktigas imorgon och med min otur lär hon ju inte gå igenom, men men vi håller tummarna. Cleo ska tävla maskeradhoppning på torsdag med min kusin, 40 cm. Jag ska visa några ridskolehästar imorgon för dom ska säljas, ska bli kul o rida lite, var ett tag sen! Sen håller jag på och köper ny bil och i helgen är det party, ta det lugnt var det ja ;) Nu ska jag lägga mig i soffan i alla fall, ska försöka fota imorgon så det blir lite nya bilder!

Kommentera

Publiceras ej