14 Juni 2013

2kommentarer

Hej! Ska berätta lite hur det ser ut hos mig just nu, Bolero hade tyvärr en skada på djupa böjsenan som jag trodde, plus svullen tarsalsenskida. Han ska nu stå på box/utebox i 2 månader sen återbesök, jag har ändå gjort en liten hage åt honom för annars blir han hysterisk sen tycker jag att det är djurplågeri att ha dem i box i två månader. Jag får gå lite promenader med honom osv. men det känns självklart så himla tråkigt, kommer nog inte kunna rida på minst 6 månader. Men men så ligger det till så om ni behöver ridhjälp eller vet nån som vill ha sin häst motionerad ställer jag gärna upp!
 
Nu ska jag gosa ner mig i soffan med nåt gott och kika på världens bäst film Wedding Crashers, vet inte varför jag gillar den filmen men jag fullkomligt älskar den :D <3
 
I'm so happy that i could see all this with you <3

2 kommentarer

Emily

15 Jun 2013 00:59

Men nej vad tråkigt :/ Du kan få komma hit och rida, har ju två jättegoa små bebishästar hemma plus min Curris! ;) Hälsa till B att han får krya på sig fort!

Svar: Hade jag gärna gjort om det inte vart långt bort ;) Det ska jag allt hälsa honom!
teambs.blogg.se

Mirjam

15 Jun 2013 08:27

Men nej, usch vad tråkigt. Det räcker ju med halta hästar för din del! Hoppas ni klarar er utan skador sedan när ni är tillbaka och hälsa Bolero att han får krya på sig.
Du får gärna rida nån av mina om du vill :)
Kram

Svar: Ja vi får väl se hur det blir :P Jag kommer gärna och rider ut med dig någon dag om du vill :D kramis
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej