Lovely Lördag

0kommentarer

Brrrr det är kallt här nu igen, ca 8 minusgrader och jag har gått runt som en tjockis idag med alla kläder jag kunde hitta i hästgarderoben på mig, haha. Bolero och Cleo fick gå en skrittrunda i skogen och Bolero höll sig ganska lugn faktiskt, vilket var skönt för jag var ju inte alltför smidig i alla mina kläder. Hade det tredelade pelhamet idag också, är inne i en såndär "byta bett varje dag" period nu. Red ju på ett tvådelat gummibett i torsdags och det gick han också väldigt bra på, variera bett det är bra det ;)
 
Tiffany har också blivit borstad och fått gå en liten promenad samt att vi klickade lite nya bilder på henne, det var väldigt dåligt ljus så bilderna blev inte så fina men kul och visa hur hon ser ut nu. Jag tror allt hon har växt till sig lite :)
 
 
Fina fina ponnyn <3

Kommentera

Publiceras ej