5 Januari 2013

0kommentarer

Äntligen hinner jag blogga lite, det är så sjukt mycket hela tiden. Började jobba på ett nytt ställe igår eller det är inom samma företag men inte där jag brukar va ;) Så nu kommer jag endast jobba dagtid, kommer bli tufft bara att ställa om sig efter att ha jobbat enbart kväll sen i sommras. Men känns skönt att kunna ta in/utsläpp av hästarna själv, kontrollfreak som jag är, haha.
 
Bolero tömkörde jag i torsdags, så kul att kunna köra lite mer voltarbete och sådär med honom nu, han var väldigt fin! Igår fick han vila och idag red jag lite lösgörande på ängen, han var superfin. Men han är så mjuk i halsen så han vill gärna gå med huvudet åt ett håll, halsen åt ett håll och kroppen åt ett annat håll, haha. Så det gäller verkligen och sätta ihop honom och rida honom rak till båda tyglarna, han är som en liten ål att rida. Men såå rolig att jobba med.

Kommentera

Publiceras ej