26 Januari 2013

0kommentarer

Har galopperat med toker idag :D Red borta på ängen och han kändes superfin redan från början och han svarade direkt på min galoppfattning, har ju inte galopperat sen i sommras när han var igång? Sen efter galoppen var han inte så rolig, hur taggad som helst. Så det tog mig väl nån timme innan han skrittade, han blir så frustrerad på mig när jag bara sitter hur lungt som helst och bara väntar ut honom, men som sagt så lugnade han sig till slut och kunde skritta på en volt mellan hand och skänkel.
 
Sen skulle vi ju gå hem också, ha ha jag kände bara att jag orkar inte. Han fullkomligt exploderade och körde världens rodeo uppvisning, men han gör det så mjukt så man kan bara sitta och skratta. Han böjer in huvudet så mycket han kan, skjuter rygg och hoppar rätt upp sen avslutar han med en backut när han är i luften, jag bara älskar att han är som han är, mer personlighet än honom finns det nog ingen häst som har. Puss på min tokiga häst <3 Nu ska jag göra mig iordning för en utekväll, hörs imorgon!

Kommentera

Publiceras ej