2013 fortsätter att leverera!

0kommentarer

Årets första veterinärbesök avklarat och det kunde inte gått bättre, Boleros galla har ju minskat väldigt mycket det senaste veckorna och idag checkade vi bara av att det inte blivit värre av att han nu fått arbeta lite mera. Böjprov och longering och han visade inget så nu ska vi fortsätta sätta igång försiktigt men framåt Mars kan vi börja skutta lite smått och hon trodde även att han kan vara redo att tävla igen i April/Maj :D
 
Med en sånhär skada kan det vara svårt att få hästen tillbaka till elitnivå men det är ju inte det jag satsar på precis, jag är nöjd om vi kan hoppa runt lite CR 80-90 cm och vara med i Gota Cupen som är 95 cm. Det räcker alldeles lagom för mig och min tok <3 Vi har inte bokat nåt mer besök på kliniken för hon tyckte det såg så bra ut men blir han värre får vi åka in igen, han kommer alltid ha kvar en liten galla men den får inte bli större så att det trycker på ringbandet.
 
Såå taggad på vårsäsongen 2013 nu, både för min och Boleros del men även för att se vad det blir av Tiffany :)
 
Bolero och min kusin i Husaby, det är min kusin som fotar det flesta bilderna hit till bloggen :)

Kommentera

Publiceras ej