17 Januari 2013

0kommentarer

Igår fick jag mina betyg från de två kurserna jag läste på komvux i höstas och båda var godkända!! Höll på och svimma, fatta att jag klara det? läsa 250 poäng, jobba heltid och ha tre hästar hemma, dessutom hinna med och vara lite social också. Jag är så himla stolt och glad över att jag lyckades ta mig igenom det alltså :D
 
Bolero har inte gått på hela veckan, slutade så sent igår så jag orkade verkligen inte. Men idag tog jag tag i det och red ett pass i paddocken, han var göör fin men han är verkligen en utmaning och rida. Så kvick att han gör det jag vill redan innan jag tänkt det ungefär, man får inte ge för stora hjälper för då blir det för mycket av allt, haha. Tänkte börja galoppera lite smått i helgen, gör hellre det än och travar ;)
 

Kommentera

Publiceras ej