15 Januari 2013

0kommentarer

Jag har knappt suttit ner sen fem imorse, tuff dag på jobbet, det är kallt och snöigt, vi var tvugna att ta bort en av våra hundar idag också och när jag kom hem var hovslagarna här till klockan åtta, så just nu vill jag bara dra täcket över huvudet och glömma världen.
 
Men tyvärr är det inte så enkelt, jag är vuxen nu och ingen kommer lösa några problem åt mig, men just nu, ikväll är det ok att känna att livet är så jäkla orättvist. Vissa kan bara glida fram och andra får gå igenom så mycket hemskt.
 
Nog med deeptalk, det är gött att hästarna har fina fötter nu. Cleo fick äntligen broddar i skorna och Tiffany har ju sitt hålrum i ena bakhoven. Men idag tror jag vi lyckades verka upp det mesta så nu hoppas vi att det växer ner fint och inte kommer tillbaka.
 
Only know you've been high when you're feeling low ..

Kommentera

Publiceras ej