11 Januari 2013

0kommentarer

Har sålt min dressyrsadel nu, eller den ska skickas iväg så jag hoppas att hon vill behålla den. Den låg ändå inte bra på Bolero så jag har inte använt den mycket och just nu är jag inne i en period då jag vill ha bort allt som är gammalt/inte används och köpa nytt och fräscht ;)
 
Jag längtar som bara den till Gbg Horse Show eller mest mässan, vill shoppa shoppa shoppa. Ska börja spara denna månaden om jag kan, är inte så himlans bra på det. Det jag skulle vilja ha just nu i detta ögonblicket är lackboots med fårskinn, åå så snyggt! Btw så väntar jag fortfarande på mitt Jw lackträns som jag beställde den 17 november, har nästan glömt av att jag beställt det. haha.
 
En billigare variant av lackboots från Horse Guard, Finns hos Filippas Ridsport för 149 :-

Kommentera

Publiceras ej