New In

0kommentarer

Vi har haft snö/regn/storm här nu i två dagar så det enda jag gjort när jag kommit hem från jobbet är o skynda mig att fixa stallet och ta in hästarna. Bolero är ju en häst som alltid är glad och positiv men dåligt väder gör honom så sur, han hatar det verkligen. haha. Tyvärr ska det nog fortsätta snöa imorn så det blir väl en vilodag till för mina hästar, inte mycket att göra åt.
 
Ett nytt schabrak är på ingång också, vann en auktion av ett helt nytt brunt schabrak från kyro. 250 kr ink. frakt tycker jag är ett fynd :) Sen fick jag besked om att mitt JW träns äntligen finns hos Skara Hästsport nu, det enda man behövde göra var och maila och låta lite arg, tycker det är rätt dåligt av dem att inte ens höra av sig när det gått över två månader och jag liksom har betalt och allt, tydligen hade dom inte mitt tele nr? konstigt då jag lämna det när jag beställde tränset. Jaja nu har det kommit och jag ska hämta det fortast möjligt.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej