Friday I'm in love

0kommentarer

Slutade jobbet 1,5 h tidigare idag, såå skönt och nästa vecka slutar jag klockan 15.00 hela veckan! Guooo helg väntar också, imorgon ska jag iväg till Trollhättan och hälsa på Emelie och samtidigt passa på och kika på Jenny och Zigge som är där och tävlar hoppning, hoppas det inte blir alltför kallt och sitta på läktaren.
 
Men i alla fall, jag mockade och fixade när jag kom hem och tog sen med Bolero på en mysig runda i skogen i mörkret. Jag gillar faktiskt och rida i skogen när det är mörkt, har aldrig varit speciellt mörkrädd av mig och Bolero går ju fram och bryr sig inte om nåt så man känner sig trygg. Jag har honom verkligen mellan hand och skänkel nu och han taktar in alls iväg lika mycket längre, fiiina bäbeen <3
 
Invigde såklart det nya tränset och jag är så kär i det, det är sjukt fint!! Detta är den bästa bilden jag fick på det, Bolero var väldigt ivrig på att få komma ut så han ville inte riktigt posa. Pannbandet hör inte till tränset utan det köpte jag i sommras på FHS, det är pärlor och passa väldigt bra :D
 

Kommentera

Publiceras ej