Backträning

0kommentarer

Jag tyckte Bolero behövde lite backträning idag som är bra för ryggen, vi har ganska mycket backar häromkring men jag är nog rätt dålig på att använda dem. Jag gick i alla fall med honom så att jag också skulle få lite träning och herregud va jobbigt det var haha. Vi gick ändå bara upp och ner fyra gånger sen höll jag på och svimma. Vi promenerade lite vanligt också så allt som allt var vi ute i ca 45 min, kändes lagom för dagen.
 
Imorgon ska jag nog göra lite bomövningar i paddocken, svårt och hitta på vad man ska göra nu när det är fruset i marken. Rider jag ut så vet jag att det blir rodeo och det känns onödigt när marken är så knölig och hård. Får se om det kan bli lite nya bilder imorgon, Bolero kanske ska få låna ponnysarnas rosa saker? haha.
 

Kommentera

Publiceras ej