31 December 2013

0kommentarer

Gott nytt år på er mina vänner :)
 
Året som gått har varit helt sjukt, saker som jag aldrig trodde va möjligt har typ hänt och det är inte bra saker. Men sista halvan av året har varit så himla bra, flyttat till drömstället verkligen, träffat han med stort H, hamnat på ett bra ställe på jobbet där alla är så gulliga och snälla, hann även med två resor till Barcelona i år, helt underbart :)
 
Nu kör vi 2014, nu i januari kommer jag jobba en hel vecka bara, haha. Jag och min mamma åker till Gran Canaria 22e Januari och solar oss en vecka, hoppas det blir fler resor under året som kommer och jag kanske även ska ta tag i mitt liv och börja plugga igen.
 
På hästfronten får vi se hur det blir, Bolero är ju kvar hos mig i alla fall och Cleo är hos sina fodervärdar :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej