Söndag

0kommentarer

Igår badade jag Bolero och jag blev lika blöt som honom tror jag, han ska alltid hålla på o skaka på manen så man blir helt genomblöt. Fin blev han i alla fall och skönt att ha det gjort nu innan det blir kallare :) Passa på och tvättade lite täcken igår också, så bra att ha en tvättmaskin i stallet! Efter badet var vi ute och gick en ganska lång sväng och Bolero är verkligen pigg nu, drog typ av min arm fast jag hade träns på och släppte jag minsta lilla på tygeln började han trava.
 
Imorgon ska vi in till kliniken igen och det vore så gött om jag kunde börja jobba lite mer med honom, men tror tyvärr inte det då han fortfarande är tjock i senskidan så antagligen får han en spruta till där och mer vila. Han har typ tappat de få muskler han faktiskt hade på överlinjen innan han fick denna skadan, tråkigt!

Kommentera

Publiceras ej