Dreams

0kommentarer

Nu är Bolero på plats i "vårt" nya hem, jag ska ju inte bo i stallet men i ett hus brevid, haha. Allt gick toppen bra, han var hur snäll som helst o köra och traskade snällt in i sin nya box och ställde sig och åt?? liksom hallå? han som aldrig äter när man är borta och hetsar upp sig för allt, han slutar då aldrig att förvåna mig. Han kanske fick samma känsla som jag alltid får när jag är på Råbäck, att här känner man sig hemma!
 
Det är så himla fint där så när jag lasta ur alla saker ur bilen gick jag bara och log för mig själv för att jag håller på och uppfylla ännu en av mina drömmar, bo på herrgård med ridhus och stall och galet stora hagar med snyggt trästaket. Åh är så taggad på att flytta dit mig själv med så jag vet inte hur jag ska stå ut i två veckor till!
 
Ska ta massa mer bilder men några klicka jag idag i ösregnet ;)
 
Gullehästen i sin box med utsikt över parken :)
 
 Spana på nya kompisar ;)
 
 Ridhuset den grå byggnaden rakt fram (jag står i en av stalldörrarna)
 
 Försökte ta kort på parken och hagarna bakom gödselstacken haha
 

Kommentera

Publiceras ej