Life of a horsegirl

1kommentarer

Åka hemifrån innan klockan 6 på morgonen och hemma vid 20 på kvällen, det är en hästtjejs vardag det ;) Kan dygnet få några mer timmar eller kan man slippa och sova typ? Man skulle hinna med så sjukt mycket mer då.
 
Bolero har i alla fall gått idag, försökte rida på stubben men det är så blött att han sjönk ner till knäna typ, så jag red bort till en gård som har paddock och som tur va var dem ute så att jag kunde fråga om jag fick rida där. Det fick jag! kasst underlag men det gick o skritta och trava lite smått i alla fall. Bolero var spänd och skulle kolla på allt men stundtals kändes han riktgit fin :D När vi skulle hem var han dock helt vild och skulle bara dra hem fast jag gick med honom, Toooker <3

1 kommentarer

Emelie

10 Apr 2013 20:00

Gött du fick rida där!

Svar: Jaa :D
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej