Jumping for Joy

0kommentarer

Helt super mega glad för Bolero var så himla fiiin idag på träningen! Magnus tyckte att det va tvåhundra procent bättre än förra gången, hahaha. Men har verkligen tänkt på det han sa på förra träningen och försökt ändra min ridning lite, sen hade Bolero en bra dag också :) Hoppade helt klockrent och lyssnade och tramsade inte som han brukar göra. Vi hoppade en liten bana med en serie som låg runt 1 meter och det kändes enkelt.
 
Det är riktigt kul att hoppa serier för då kan man fokusera mycket på sig själv och hästen kan bara jobba på. Magnus är verkligen grym att träna för, känns som jag blivit mycket bättre på bara två träningar, han säger nåt man ska göra och så funkar det. Känner mig helt lyriskt nu och så taggad på att komma ut och tävla lite :D Jag älskar min tokiga lilla häst såååå mycket <3 Film kommer imorgon ;)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej