Fin helg

0kommentarer

Vill ha mer helg, den går på tok för snabbt! Det är ändå vart en go blandning mellan att vara hemma, hästar, kompisar och party :) Känner att jag börjar landa lite i mitt nya liv och det känns himla bra. Igår hitta jag en fin galoppväg som jag och Bolero testade eller ja han typ skenade när vi vände hem och jag låg baklänges och sågade för att försöka få stopp men han körde på för fullt ändå, galoppören ;) När jag väl fått stopp så fick jag hoppa av och gå två kilometer till stallet för han var helt vild, men men kul att nån av oss tycker det är såå kul o komma ut.
 
Idag red jag Tiffany en kort stund och hon var också tokpigg, får nog börja dra ner maten lite på hästarna för alla tre är ju totalt galna. Cleo taktar till och från hagen när hon ska in/ut och hon är ändå 21 i år och får knappat nån mat alls. Det är ju ändå kul att dom mår bra. haha så rörigt inlägg men jag är trött så ska soova, natti!

Go galoppväg!
 
Posar i blåsten ;) <3

Boleros box :)

Kommentera

Publiceras ej