8 April 2013

1kommentarer

Har anmält mig till årets första tävling nuuu :D Den 21e April i Skövde, ska bara hoppa 90 cm Clear Round. En tävling är ju inte lika jobbig för hästen som en hoppträning, du hoppar liksom 8 hinder sen åker du hem, haha. Så jag ser ingen anledning till att vänta med att åka ut igen, det är dock sjukt många starter eftersom att Gota Cupen går i klassen efter.
 
Bolero har vilat i två dagar nu för jag jobba så länge idag, så han lär nog vara pigg imorgon. Ska försöka rida igenom honom ordentligt så att han blir mjuk och avspänd, men vet inte riktgit vart jag ska rida, får se om det går att vara på stubbåkern, men antingen är det väl fruset eller som ett träsk.
 

1 kommentarer

alexandra

08 Apr 2013 21:56

Haha kommer du ihåg när vi skulle hälsa på några hästar som stod vid stora lund en gång? men för att komma dit fick vi gå igenom ett träsk och jag fastnade och lipade xD haha fina minnen! <3

Svar: Hahaha ja det kommer jag faktiskt ihåg, det va roligt xd
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej