6 April 2013

1kommentarer

Hello Sunshines! Uppdatering är på topp här, haha. Önskade att dygnet hade några timmar till så att man hinner blogga lite på veckorna men så är det tyvärr inte. Får väl summera veckan lite helt enkelt. Måndag var ju ledig dag så då red jag och Elin ut på Bolero och Cleo i typ 1,5 timme, skönt för hästarna att komma ut även om det var väldigt lerigt!
 
I torsdags var vi i ridhuset och red ett ordentligt dressyrpass, Bolero var fin men efter galoppen gick det inte att rida mer för han blev för pigg, haha men fram till det var han superfin :) Han har gått lite longering/tömkörning också i veckan. Tiffany har jag longerat två gånger och tänkte försöka rida henne nu i helgen.
 
Idag ska jag nog cykla till stallet igen, gjorde det igår och höll på och svimma för min kondition är så himla dålig, det är ca 4 km till stallet så det tar bara 20 min för mig som är seg, haha. Bolero ska jag försöka rida ut, kommer nog sluta med att jag får hoppa av och leda honom men men ut ska han ;)
 
 

1 kommentarer

ElinOfelia

06 Apr 2013 21:26

Haha fint att rubriken är 4e april men det är publicerat den 6e ;)

Svar:
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej