14 April 2013

0kommentarer

Jag har ridit fem hästar idag, kommer inte kunna gå på hela veckan, haha. Blev lite blandat med ponnyer och hästar, red faktiskt Nina som jag hade hemma hos mig förra våren, väldigt roligt, hon är allt fin. Vi hoppade alla också och herregud va Ninis hoppade, runda och mjuka språng iof men högt över. Det vi gjorde var att visa hästarna för den ev. nya ridskolechefen som ska ta över till hösten, vi får se hur det blir med vår ridskola, hoppas på det bästa!
 
När vi var klara där så red jag och min kusin ut på Bolero och Cleo på den långa fina galoppvägen jag hittade för ett tag sen, det var bra att ha med Cleo som bromskloss för min del, haha. På hemvägen så lät jag Bolero få springa av sig men han var inte så pigg så det sista kunde jag sitta och trimma i samlad galopp, fina hästen <3 Dressyrlektion är äntligen inbokad för Madde på torsdag, i hennes fina paddock, kul :D
 
Bäbisen har fått hallongodis, hans favorit ;)
 
Cleo har fått nytt regntäcke ;)
 
Goa Nina får avsluta, nu ska jag sova, natti!

Kommentera

Publiceras ej