Wake me up when September ends

1kommentarer

Vilken vecka alltså, att jag lyckats ta mig igenom den är bra gjort. Gjorde sista dagen på jobbet igår, för den här gången ska tilläggas, kommer väl snart vara tillbaka där igen. Kan inte släppa alla goa folk! Men jag känner att jag behöver lägga mer fokus på pluggandet om det ska gå bra, så nu är det hästarna och skolan som gäller ;)
 
Jag har inte hunnit göra något alls med hästarna i veckan förens idag då Bolero gått på töm och Lillan har jag promenerat med. Var på Hööks i förmiddags och inhandlade ett träns, ett bett, ett täcke och ett par benskydd till henne, har ju inga saker i så små storlekar. Hon fick ialf testa tränset och bettet när vi gick och det satt bra.
 
Bolero var lite överladdad men mjuk och avslappnad annars, ska nog skritta ut honom en runda imorgon :) Cleo har blivit longerad lite lätt idag, hon är så fin den lilla knubbisen.
 
Bilder från dagen:
 
Lillan provar träns och bett, hon är ju så söt så man smälter.
 
Lillan provar täcke ;)
 
Stjärnan själv måste ju få vara med på en bild med :)♥

1 kommentarer

clara

01 Sep 2012 21:13

ååh hon är så underbart söt, lillan!!

Svar: Eller hur ;)
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej