Mmm

1kommentarer

Ledig i fyra dagar från jobbet nu :D Ska bara till skolan en sväng imorn annars ska tiden läggas på hästarna! Har tagit ledig för min mami och hennes sambo har åkt iväg till Island och då måste ju någon ta hand om hästarna och hundarna. Vilket dom annars gör när jag jobbar.
 
Idag tog jag en lång sovmorgon sen red jag och Sandra ut på ponnysarna. Jag hade Tiffany och gud vad fin hon var idag, mjuk i munnen och gick i en bra form hela tiden i skritten och även i traven så länge hon orkade ;) Duktiga duktiga lilla ponny! Bolero har jag också haft inne och borstat lite på och tryckt i massa godis ;)
 
Nu ska jag strax åka iväg till Skövde Ridsport och hämta ut min sadel som dom aldrig får sålt (globus clicen), tänkte försöka byta/sälja den och fixa en sadel som passar Tiffan lite bättre. Mina sadlar är ju 17 tum och dom blir lite långa på hennes lilla rygg så en 16,5 skulle nog vara bättre.
 
 

1 kommentarer

ElinOfelia

27 Sep 2012 21:27

Hahahahahaha fan vad fina svepskäl du kommer på xD

Kommentera

Publiceras ej