Hmm

0kommentarer

Heeeej Heeeeej! Varning för rörigt inlägg för jag är galet trött. Ännu en vecka avklarad, check på det, gött gött. Fullt upp har det varit och i helgen lär det knappast bli lugnare. Måste passa på att plugga som en liten gnu på helgerna nu när jag jobbar hela veckorna, lite festligheter ska väl också hinnas med kan jag tänka mig.
 
Hästarna har ju som ni förstår inte gått alltför mycket, red Bolero lite lätt i tisdags han var vrål pigg och longerade honom igår då var han fruktansvärt fin. Hans ben ser lite bättre ut tycker jag så forsätter som jag gör, hinner ändå inte rida mer, hehe. Har bytt strö till honom också för han har börjat hosta massor så nu står han på torv, hatart men det verkar inte damma lika mycket som spånet och det är huvudsaken.
 
Lillan longerades i tisdags och då var hon allt lite kaxig så fick säga till henne ett par gånger och igår red jag henne i paddocken och hon är trevlig i skritten nu, bara andra gången jag sitter på henne så hon utvecklas väldigt snabbt och det är ju det som är roligt med yngre hästar! Nu ska jag sova! God Natt :)

Kommentera

Publiceras ej