Helg

0kommentarer

Kan det vara helg lite oftare eller? Den tar ju slut så himla fort och nu ligger en galen vecka framför mig, vill inte! Det har varit en rolig helg i alla fall, nu skriver jag helg tusen gånger, haha. Igår jobbade jag lite i stallet på morgonen sen började jag med staketet till paddocken som jag fortsätt med och fixa idag. Det går sakta men säkert framåt, det ska upp ca tio stolpar till sen elband osv.
 
Igår promenerade jag Bolero, var för trött för att rida, Cleo skrittades också lite igår. Idag vila Bolero och jag red ut Cleo med Clara på Tiffany. Jag vill helst inte sitta på henne för mycket så när det kommer till uteritter så kommer Clara få ta dem. Hon var lika cool och lugn som vanligt, duktig ponny. Cleo var lite tjafsig innan hon gav med sig och blev fin, hon var gör rädd för Tiffany också, haha så söt.
 
Några dåliga mobilbilder från idag ..
 
Fina Cleo ♥

Clara & Tiffany, hur söt är inte ponnyn? :P

Kommentera

Publiceras ej