five minutes in and I'm bored again

0kommentarer

Jag är så trött på mig själv att jag aldrig kan bestämma mig och att jag tröttnar så fort på allt. Är trött på att gå hemma och därför ska jag börja jobba igen nästa vecka och det kommer jag inte orka med skolan och hästarna och allt. Sen ska jag dessutom jobba i stallet till helgen, hur vore det om man kunde lära sig och säga nej.
 
Det har varit gött denna vecka att bara kunna tänka på skolan och hästarna men det blir tråkigt ändå efter två dagar. Bättre och jobba också så hinner man verkligen inte stanna upp och tänka, fullt ös medvetslös. Var bara tvungen o skriva av mig lite där.
 
Till hästarna Lillan fick sin första vaccination och brydde sig inte ett dugg, fick beröm för sitt bra psyket av veterinären :) Bolero var galet fin i tömkörningen, jobbade verkligen bra idag, fina älskade B. vad skulle jag göra utan honom ♥

Kommentera

Publiceras ej