5 September 2012

0kommentarer

Har ridit Tiffany idag, första gången sen hon kom hit. Hon skötte sig exemplariskt, hon är verkligen hur cool som helst för att bara vara tre år. Hon har nog inte blivit rädd för något så länge jag haft henne. Hon vill gärna fram och kolla på allt istället för att springa åt andra hållet, gillar sånna hästar. Till ridningen, så skrittade jag två varv åt höger sen två varv åt vänster och samma sak i traven tyckte det räckte första gången. Allt gick ialf super bra!
 
Sen kände jag mig motiverad att rida mer så jag red ut Cleo barbacka, så myysigt goseponnyn. ibland tror jag banne mig att jag skulle kunna rida henne utan träns, vi känner varandra så väl, har ju umgåtts med henne varje dag i 10 år snart. Helt galet vad tiden går fort. Hon var mjuk och kändes fräsch så det var riktigt härligt! Nu vill jag bara ha upp staket till paddocken så att jag kan köra lite NH med henne, det är hon bäst på ;)
 
Guldponnyn, köpte senskydd till henne på Hööks som hon fick testa idag.
Storlek XS på dem, sitter perfekt ;)

Kommentera

Publiceras ej