Weekend

0kommentarer

Ännu en vecka avklarad, vill bara att det ska bli jul så att jag är klar med skolan för det är inte kul nånstans. Imorgon ska jag dessutom jobba på ridskolan, ska ha två barngrupper där det är teori sen en mer vuxengrupp där vi ska rida ut. Sen blir det hem och fixa med mina fina <3 Bolero vilar ju fortfarande, hans galla är lite bättre men jag tror han behöver en behandling till minst.
 
Cleo har fått en liknade galla på sitt vänstra bakben, kände den förra helgen och den har inte blivit bättre sen dess, det går bra nu får jag säga x) Tiffany kommer få en viloperiod nu för hon växer så det knakar, tycker hon blivit mycket större på bara några dagar, hahaha. Inte bra och belasta dem när dom växer så blir lite promenader osv för henne bara, precis som för lilla Bolero snuttisen ;) Så jag har ingen häst att rida, lite skönt ändå med tanke på allt annat jag har och göra!
 
Ge mig sommar igen!

Kommentera

Publiceras ej