Törnrosa

2kommentarer

Var det väl som sov i hundra år? Jag känner att det är vad jag behöver efter denna vecka! Jag har inte motionerat hästarna något på hela veckan heller, borstade lite på Tiffany igår det är allt. Världens sämsta hästägare typ. Inför helgen har jag en så lång to do list att jag bara vill börja gråta, hur tänkte jag när jag tackade ja till allt, ah!
 
Nu är det två lediga dagar i alla fall, skulle vilja klippa både Cleo och Bolero för dom är så sjukt håriga. Går ju inte att få bort all lera och svettiga blir dom, mycket fräschare när dom är klippta. Men det tar tid och man får små irriterande hår överallt ^^ Hoppas på att det är fint väder också ;) Nu ska jag plugga, yeyeyey. Hörs Imorgon.
 
Min fina i våras, lyckades jag klippa halva huvudet?? Minns jag inte ens :P

2 kommentarer

Emily

06 Oct 2012 00:06

Haha skönt att höra att det inte bara är jag som är dålig på att motionera mina hästar ibland ;) Prinsen har gått varannan dag denna veckan och Curre har fått en promenad, wow vilken stimulering! Och så undrar jag varför jag är så rastlös? Ibland är man allt bra lustig..

Svar: Det låter ju bättre än det jag har gjort i alla fall :P Man önskar att dygnet kunde ha några timmar till men jag tror inte hästarna dör av o vila ;)
teambs.blogg.se

Emily

06 Oct 2012 19:56

sv: Ja det vore inte fel faktiskt. Idag har jag dock varit duktig och ridit båda mina :) Ska hoppa in i bastun och värma mig nu ^^ Hellre en dag för mycket vila än att sitta och traggla samma sak hela tiden, det ger nog mer skada än nytta!

Kommentera

Publiceras ej