Puss på Helgen

1kommentarer

Haft världens goaste helg alltså, slängt allt plugg åt sida och bara njutit av att vara ledig. Igår red jag Bolero det gick bra o skritta i tio minuter sen ville han öva på passage och mer avancerade saker så då fick jag hoppa av och promenera med honom, överambitös och överladdad toker <3 Men han kändes så stor o sitta på, har ju bara ridit ponnysarna ett tag så hans hals kändes tre kilometer lång men oj så mjuk och go han är det lilla jag hann känna på honom! Red ut Tiffany igår också och krävade lite mer av henne än jag hittils gjort, jobba lite i båda galopperna och det gick fint, hon har väldigt lätt för sig i galoppen, blir en bra hoppeponny av henne!
 
Tagga tagga tagga ;)
 
Idag har jag ridit Cleo en sväng och tvättat hennes svans, hann inte klippa idag heller, haha. Lägger upp lite bilder på mig och Cleo från idag i ett eget inlägg. Sen åkte vi upp och hälsa på en gammal vän som bor hur fint som helst, är bra avundsjuk på henne alltså. Nybyggt ridhus, nybyggd ridbana, stort stall och väldigt fina omgivningar. Hoppas en lägenhet blir ledig där snart så jag kan flytta dit, drömstället verkligen!
 
 
Gee mig nuuu! finaste ridhuset jag någonsin sett!
Det är isolerat så det blir aldrig minusgrader, på sommaren finns ac så det är svalt och skönt!

1 kommentarer

emily

29 Oct 2012 13:56

Men vilket lyxställe!
Härligt att Bolero kan börja komma igång igen :)

Svar: Jag vet vill flytta dit typ nu!
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej