Ohästigt

1kommentarer

Är precis va detta inlägget kommer bli men men. Jag skulle ju plugga när jag var klar med stallet och visst det har jag gjort lite men det är mycket roligare och kolla runt på internet. Har klickat hem två nya partyklänningar inför hösten/vinterns festligheter och kollat på gamla idol-auditions, Jay Smith alltså jag ryser fortfarande när jag hör hans röst, bäst av alla idoler ever.
 
Nu ska jag gå ut och ge bäbisarna kvällsmat blir nog ett gäng pussar på Bolero också, sen ska jag ta och kolla på en film för det var länge sen jag hann göra det. Är bara lite avundsjuk på mina vänner som får dansa till fötterna gör ont i natt, men imorgon är jag glad att jag valde hemmakväll ;) haha.
 
En av klänningarna som snart hänger i min garderob
(bild lånad från Nelly.com)

1 kommentarer

Emily

07 Oct 2012 10:57

Den klänningen är så fin! Har den sparad bland mina favoriter, har varit när att klicka hem den och en till flera gånger ^^

Svar: Ja hoppas bara den är lika snygg i verkligheten, på modellerna är typ allt fint :P
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej