Ocean Eyes

0kommentarer

Min nya hobby är numera flodhästar eller varför inte sjöhästar, det skulle passa bättre just nu än riktiga hästar. För fy tusan vad det har regnat och regnat och regnat den här veckan. Det känns nästan skönt att inte känna att jag måste motionera någon häst, för det finns ingenstans att vara. Paddocken är blöt, stubbåkrarna är blöta och bilen lär fastna om jag ska dra ut transporten och åka iväg till ridhus. Längtar så galet mycket efter våren!
 
Så anledningen till att jag inte bloggat i veckan är helt enkelt att jag inte haft något hästigt att skriva om, dom går bara i hagarna eller ja plaskar runt och dom har fått stå inne rätt mycket också pga av vädret. Men såklart har dom blivit borstade och ompysslade som vanligt. Imorgon hoppas jag att det blir uppehåll så att jag kan motionera Tiffany, tror hon är sugen på att arbeta lite nu igen efter sin minivila och klippa Cleo. Bolero är så fin i den färgen han har nu så väntar med och klippa honom tills vi vet om han ska fortsätta vila eller sättas igång ( ska in på tisdag till Husaby ).
 
Bolero i veckan
 
Kan knappt tro att han såg ut såhär för några år sen

Kommentera

Publiceras ej