Cause you burn with the brightest flame

0kommentarer

Efter sådär 10 timmars sömn känner jag mig som mig själv igen. Och allt känns ännu bättre när jag spenderat massa tid med min goa nallebjörn aka Bolero, tog en promenad i det fina höstvädret och han går med spetsade öron hela tiden och bara älskar allt, tänk om man kunde vara mer som honom. Sen blev det frisering, borstning och svans+ben tvätt, välbehövligt.
 
Clara har ridit Cleo och jag red Tiffany i paddocken, så alla har fått göra nåt idag och det känns väldigt bra. Tiffany var väldigt spänd till en början och skulle bara trava iväg mot handen men efter en stund blev det bättre. Började lite smått med skänkelvikningar idag, det är ju egentligen ganska enkelt, flyttade över min vikt och hon följde med. Lätt att lära henne när hon är så känslig :) Tror att hon är inne i en växperiod också för hon är högre över korset än manken, det ser lite kul ut, haha.
 
Enda bilden jag klicka med telefonen idag, Bolero vill bara äta när vi ska gå :P
( kul att han tappar så mycket ryggmuskler när han vilar )

Kommentera

Publiceras ej